خوش آمدید!

به سایت اخبار ورزشی پدیده اسپورت خوش آمدید.

 

 
دخسوس: نمی‌خواهم به ماشین‌سازی ضربه بزنم/ 3 پیشنهاد از ایران دارم

فرناندو دخسوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره محرومیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سه پنجره نقل و انتقالاتی با شکایت او اظهار داشت: من سه سال در ماشین‌سازی بازی کردم. در تبریز دوستان زیادی داشته و احساس بسیار خوبی نسبت به این شهر دارم. در این مدت در پرداخت قراردادم، تاخیرهایی وجود داشت.

وی ادامه داد: بازیکن باید مطابق قراردادش بازی کند و باشگاه هم باید به بازیکن حقوق بدهد. وقتی این اتفاق رخ نداد، شکایتی برای ارسال به فیفا تنظیم کردم و این فیفا بود که به خاطر سه سال پرداخت نکردن حقوقم تصمیم گرفت، نه من. ما در حال صحبت هستیم و من نمی‌خواهم به ماشین‌سازی ضربه بزنم.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درخصوص وضعیت فعلی خود و اینکه از ایران پیشنهاد دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: سه پیشنهاد از ایران دارم. الان هر روز با مربی اختصاصی‌ام تمرین می‌کنم و امیدوارم با پایان بحران کرونا در جهان، به میادین برگردم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 33
تاریخ : جمعه 08 فروردین 1399 زمان : 14:17 | نویسنده : پدیده اسپورت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 14
کل نظرات : 0
آمار کاربران
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 22
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید سال : 414
بازدید کلی : 983
اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
جستجو

کدهای اختصاصی
پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir